31 Οκτ 2010

«ΚΑΚΟ» ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ «ΚΑΛΟ» ΤΡΑΜ


«ΚΑΚΟ»  ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ «ΚΑΛΟ» ΤΡΑΜ
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟ ΙΧ
Από την προσφυγή  μας στο ΣΤΕ 23/10/2010
          «Σε έρευνα του ΙΝΚΑ (ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008) ετέθη η ερώτηση στους οδηγούς, που αφορούσε συνολικά τις μετακινήσεις, εάν στη θέση του ΙΧ χρησιμοποιούσε τα ΜΜΜ πόσο χρόνο θα έχανε.
          Ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων απάντησε ότι θα έχανε από ½ έως 2 ώρες. Συνεπώς αργά ΜΜΜ, όπως το τραμ, όχι μόνον δεν αποθαρρύνουν τη χρήση του ΙΧ αλλά και την ενισχύουν.
                    Επίσης ενδιαφέρον είναι ότι από τους ερωτηθέντες σε έρευνα δια ψήφου του ΙΝΚΑ για τις μετακινήσεις (βλ. αυτήν προσκομιζόμενη και επικαλούμενη) οι ερωτηθέντες απάντησαν τα εξής ως προς τα συγκοινωνιακά μέσα που χρησιμοποιούν
497 μετρό
311 λεωφορεία
88 τρόλεϊ
12 τραμ
0 προαστιακό

            Από τα παραπάνω προκύπτει κατά τρόπο εύγλωττο η απαξίωση του τραμ στην συνείδηση του κοινού.»
ΥΓ1:Το τραμ είναι ο καλύτερος σύμμαχος του ΙΧ. Με απλούς πολλαπλασιασμούς και προσθέσεις καταλήγουμε ότι σε περίπτωση αντικατάστασης του ΙΧ με αργά ΜΜΜ θα είχαμε μια απώλεια χρόνου-ζωής ίση με 27 (είκοσι επτά) μέρες για να χρησιμοποιούμε το τραμ και άλλα αργά ΜΜΜ.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ  Η ΠΛΗΡΗΣ  ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑ ΨΗΦΟΥ ΤΟΥ ΙΝΚΑ

 ΥΓ2: Η έρευνα καταγράφει την άποψη των πολιτών για τα παρκόμετρα και τις παρκοεταιρείες, άλλη αμαρτωλή ιστορία που χαρακτηρίστηκε και αυτή οικολογική…  

30 Οκτ 2010

ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΩN ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΡΑΜ (TRAM No Way!)

ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΩN

ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΡΑΜ

      (TRAM No Way!)

Από την προσφυγή μας στο ΣΤΕ

  «Τα αναφερόμενα  για το τραμ στις διάφορες πόλεις κυρίως ευρωπαϊκές, δεν αναφέρουν τις πολεοδομικές και συγκοινωνιακές συνθήκες τον ιστορικό ιστό της πόλης κλπ, μέσα στις οποίες το τραμ υφίσταται, αλλά ούτε και τον τύπο του τραμ. Αυτό είναι σαν να προσπαθούμε να συγκρίνουμε κλάσματα χωρίς να κάνουμε ομώνυμους τους παρανομαστές. Για παράδειγμα στη Βιέννη το τραμ υφίσταται σε δρόμους 2/πλάσιου πλάτους της Λεωφ. Συγγρού, όπως στην (Ringstrasse). Δεν μπαίνει στο ιστορικό κέντρο της πόλης, γύρω από την εκκλησία του Αγ. Στεφάνου, αλλά μόνο περιφεριεκά. Σε οδούς μεγάλης εμπορικής κίνησης όπως η Μariahilfe Strasse το τραμ καν δεν πλησιάζει.
-       Δεν αναφέρονται πόλεις όπως η ClermontFerrand όπου υπάρχει άλλο τύπος ελαφρύ τραμ, «tram sur pneu».
-       Δεν αναφέρονται και πόλεις όπως το Λονδίνο που δεν έχουν τραμ.
-       Δεν αναφέρονται ευρωπαϊκές πόλεις, όπου έχει αναπτυχθεί κίνημα κατά του τραμ, όπως στο Earling, Σέφιλντ, Εδιμβούργο της Αγγλίας, για τους ίδιους λόγους που έχει αναπτυχθεί κίνημα στην Αττική, κατά αυτού του μέσου – [TRAM No Way !]»


Οι πολίτες σε αυτές τις πόλεις (ευρωπαϊκές και όχι μόνο) δίνουν τον αγώνα τους για το σπίτι τους, την πόλη τους, το δημόσιο χρήμα  και τη δουλειά τους απέναντι:
-Στην τάξη των «εργολάβων των δημοσίων έργων».
-Σε εταιρείες παραγωγής βαγονιών τραμ που δεν κατάφεραν να εκσυγχρονιστούν και να παράγουν ελαφρύ τύπο τραμ και έτσι η μόνη τους διέξοδος είναι η οικολογία (;) και οι ΜΚΟ (;).
-Σε ένα γενικότερο φαγοπότι Διαφθοράς και «Κοπανιστού Αέρα» που στήνεται γύρω από τέτοια προϊόντα.
ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜ:
·                    
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΕΦΙΛΝΤ (ΑΓΓΛΙΑ) ΣΤΟ ΤΡΑΜ: 
http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/working_lunch/2839191.stm

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΙΛΙΝΓΚ (ΑΓΓΛΙΑ)  ΣΤΟ ΤΡΑΜ:                            



ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ (ΙΤΑΛΙΑ)  ΣΤΟ ΤΡΑΜ:                                                http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_1_16/02/2008_259520

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤOY ΚΛΙΦΤΟΝ (ΑΓΓΛΙΑ)  ΣΤΟ ΤΡΑΜ:

http://www.environmentnottrams.co.uk/


 ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ  ΤΟΥ ΕΔΙΜΒΟΥΡΓΟΥ (ΣΚΩΤΙΑ) ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ  ΤΡΑΜ:




http://www.facebook.com/group.php?gid=71428551410

http://tinyurl.com/85e9vqr

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ  ΤΟΥ ΓΚΡΟΝΙΝΓΚΕΝ- Groningen (ΟΛΑΝΔΙΑ) ΣΤΟ ΤΡΑΜ:   

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΚΟΥΤΑ (ΙΝΔΙΑ) ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ !