20 Ιαν 2013

«Τα Στερνά τιμούν τα πρώτα» [Άρθρο πολεμικής του κ. Σπυράκη κατά του κ. Μιχαλολιάκου ]



«Τα Στερνά τιμούν τα πρώτα»
[Άρθρο πολεμικής  του κ. Σπυράκη
κατά του κ. Μιχαλολιάκου]
Του Γιάννη Σπυράκη - τ.Αντιδημάρχου Πειραιά
Πειραιάς 20-1-2013
Τα στερνά τιμούν τα πρώτα έλεγαν οι προγονοί μας. Ασφαλώς και εσύ θα το θυμάσαι κ.Δήμαρχε του Πειραιά Βασίλη Μιχαλολιάκο.
[Και μετά την "πολεμική" ο κ. Σπυράκης κατέβηκε με επικεφαλής τον κ. Μιχαλολιάκο στις Δημοτικές Εκλογές του Μαΐου 2014.
ΚΑΤΑ ΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΟ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ]
Τα στερνά που έρχονται και σου εύχομαι να είναι πολλά ακόμα, δυστυχώς δεν τιμούν τα πρώτα.
Μας έλεγες για το τράμ: “Πρώτα θα περάσει πάνω από το πτώμα μου και μετά θα έλθει στον Πειραιά”. Τώρα τι έγινε; Τα ξεχάσαμε όλα; Τι έχει μείνει από τα ένδοξα χρόνια της ξεθωριασμένης πλέον Γαλάζιας γενιάς. «Με την σημαία και το σταυρό αν χρειαστεί και στο βουνό, εμείς δεν έχουμε ζυγό» μας έλεγες. Τώρα ως Δήμαρχος υπέγραψες με μια ομάδα επαγγελματιών οικονομισάριων, την εισβολή του τραμ-τραίνου από το κέντρο του Πειραιά, που τον διχοτομεί και τον καταστρέφει.
Υπέγραψες δηλαδή, την καταδίκη της πόλεως μας και αυτό θα φανεί σύντομα εάν αρχίσουν οι εργασίες για την εγκατάσταση των Σιδηροτροχιών του Τραμ-Τραίνου δια μέσου των οδών Γρ.Λαμπράκη-Βασ.Γεωργίου-Ακτή Ποσειδώνος, Πλατεία Καραϊσκάκη-Εθνικής Αντιστάσεως- Πλ.Ιπποδαμείας-Ομηρίδου Σκυλίτση και στη συνέχεια Ηρ.Πολυτεχνείου-Σαχτούρη-Αφεντούλη-Λεωφ.Χατζηκυριακού.
Τότε μπροστά στα καταστήματα και στις εισόδους των πολυκατοικιών της διαδρομής, στα κομμένα πεζοδρόμια, στις εξαφανισμένες δενδροστοιχίες και τα περίπτερα, θα ξεφυτρώσουν ράγες τραίνου, με κράσπεδα, κολώνες, καλώδια, υποσταθμοί έλξης, για να περάσει το θηρίο τραμ-τραίνο. Η προσέγγιση και πρόσβαση στα καταστήματα και στις πολυκατοικίες θα γίνεται πλέον προβληματική, με αδύνατη την αποκομιδή των απορριμμάτων, την απορροή των νερών της βροχής, αλλά και χωρίς την διατήρηση των υπαρχόντων νομίμων θέσεων στάθμευσης των αυτοκινήτων, με ταυτόχρονη ασφυξία από τα καυσαέρια στους γειτονικούς δρόμους και την διοχέτευση των Λεωφορείων, αλλά και κάθε είδους οχημάτων, με καθημερινό μποτιλιάρισμα.
Οι αιώνιοι οικονομισάριοι που έφεραν την καταστροφή στην πόλη μας και την χώρα μας, ρίχνουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ να διαμελίσουν την πόλη μας και να εγκαταστήσουν μια ήδη υπερχρεωμενη και προβληματική ΔΕΚΟ στον Πειραιά.
Δεν γνωρίζει ο Δήμαρχος και οι οικονομικοί εγκέφαλοι του Δήμου ότι η ΤΡΑΜ ΑΕ είχε αρχικό κεφάλαιο 300.000.000 (τριακόσια εκατομμύρια ευρώ) και από αυτά, έχει μείνει μόνο το 14% για να μην σταματήσει η λειτουργία της ΤΡΑΜ ΑΕ την συνένωσαν με τον ΗΣΑΠ και την ΑΜΕΛ και έφτιαξαν την ΣΤΑΣΥ;
Που σκορπίστηκε το 80% του αρχικού κεφαλαίου, δηλαδή 259.000.000 (διακόσια πενήντα εννέα εκατομμύρια ευρώ). Ασφαλώς δεν τα έφαγε ο λαός.
Δεν τα γνωρίζουν αυτά ούτε οι Συριζέοι προύχοντες Καρδάρας, Δρίτσας, Μπελαβίλας, Καρακώστα και Σταθάκη αλλά και ο Ναυπηγοβιομήχανος τέως Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά, Γιάννης Μίχας; Ο οποίος παραμένει άφωνος θεατής και ακροατής της συνεργασίας δίδυμου Φασούλα – Μιχαλολιάκου; Ζητήστε κύριοι διαχειριστικό έλεγχο, για να μάθουμε όλοι εμείς οι πτωχευμένοι πολίτες, που τα πληρώσαμε, και τα πληρώνουμε που πήγαν τα 259 εκατομμύρια ευρώ της ΤΡΑΜ ΑΕ σε έξι χρόνια. Γιατί σήμερα φέρνετε το τραίνο στην καρδιά του Πειραιά; Που είναι Δήμαρχε η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ, από το Ν.Φάληρο στον Πειραιά; Όλα τα ξέχασες; Που πήγε η αναγκαία συνέννωση των Καμινίων με τον Κεντρικό Πειραιά; Που πήγε ο Σταθμός των Καμινίων του ΗΣΑΠ για την εξυπηρέτηση της περιοχής των Καμινίων; Πληροφορούμε ότι θα γίνει στην περιοχή Παρόρειον-Μυστρα, (έξω από την πολυτελή έπαυλη σου, φτωχούλη πολιτικέ).
Τι τέλος πάντων μεσολάβησε; Η υποδομή της πόλης μας, δεν μπορεί να δεχθεί τα σημερινά σχέδια της Δημοτικής αρχής Μιχαλολιάκου, η οποία επιπόλαια αδιάφορα, απαράδεκτα και αναίσχυντα, αλλά για τους δικούς της λόγους, καταστρέφει την πόλη μας, συνεχίζοντας το πρόγραμμα Φασούλα – Λιάπη-Χριστοφοράκου και της Δημοτικής Περιόδου Φασούλα, με τις ιλαροτραγικες καταστάσεις και αποφάσεις.
Δεν σε αναγνωρίζω Βασίλη Μιχαλολιάκο. Εσύ, πώς να τιμάς τα πρώτα, αφού πλέον έχεις την σκέψη του πλούσιου, του μεγαλοκτηματία, του γαιοκτήμονα, του αφεντικού των υποτακτικών σου, του ΒΙΛΛΑΡΑ του Ηγεμόνα.
Κατά την πρόσφατη σύσκεψη στο ΕΒΕΠ, ενώπιον οικονομισάριων και μη, εξέφρασα τις απόψεις μου, για το καταστροφικό τραμ-τραίνο που ο Πειραιάς το κατάργησε πριν 55 χρόνια, αφού δεν μπορούσε να συνυπάρχει με την ανάπτυξη της πόλης μας. Σήμερα τα συμφέροντα μας γυρίζουν πίσω. Συνεχίζω να διακηρύττω ότι το ΤΡΑΜ είναι η ΚΑΤΑΡΑ του Πειραιά.
Εσύ, κύριε Δήμαρχε αρχηγέ της Γαλάζιας Γενιάς, συνέχισε το έργο σου, με συνεργάτη στην καθαριότητά τον συνταξιούχο του Δήμου και έμισθο Σύμβουλο σου τον μεγαλύτερο πρασινοφρουρό και διώκτη των Νεοδημοκρατών στον Δήμο Πειραιά όπως και τον εκ Βριλησσίων, διαχρονικό συνεργάτη σου, στους κήπους. Αλλά μην ξεχάσεις ποτέ την κα Μαρία Ρεπούση με την οποία έχετε ήδη μοιράσει τις θέσεις στο Συμβούλιο Διοίκησης του Δημοτικού Θεάτρου που σε λίγο καιρό θα εγκαινιάσετε κομποριμωνόντας και με χειροφιλήματα, χωρίς ποτέ να έχετε ενδιαφερθεί για την ανακαίνιση του.
Και προσοχή, να μην ξεχάσετε, να ανανεώσετε την σύμβαση στο ΣΕΦ του Π.Φασούλα,  τον οποίο διορίσατε όπως και των άλλων πρασινοανθρώπων στον ΟΛΠ, στα Νοσοκομεία, στο ΝΑΤ, στον Οίκο Ναύτου, αλλά και όπου αλλού υπάρχουν θέσεις Διοίκησης στους Κρατικούς Οργανισμούς, από την ψαρόσκαλα του Κερατσινίου μέχρι την θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Δημοτικού θεάτρου, τα προσόντα του οποίου σας έχει περιγράψει ο ΣΥΡΙΖΑ και σας επέβαλε η ΔΗΜΑΡ κατά την συνάντηση σας με την βουλευτή Μαρία Ρεπούση και μάλιστα χωρίς να παρατηρηθεί συνωστισμός.
Και τέλος, μην ξεχάσεις Δήμαρχε, να μπαζώσεις με τον Ανωμερίτη την Πειραϊκή για το νέο Λιμένα Κρουαζιέρας, αλλά και όπως μαθαίνω και τον τάφο του Θεμιστοκλή! Όπου εκεί στην Ακτή Ξαβερίου, θα τρίζουν τα κόκκαλα του, αλλά δεν θα παύει ποτέ να «αγναντεύει» , μέσα από την αιωνιότητα την θαλάσσια περιοχή της Ναυμαχίας της Σαλαμίνας. Να διώξεις και την Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, για να πραγματοποιηθεί το όνειρο σας και να εγκαταστήσετε στο χώρο της, το Κέντρο Ρεμπέτικου Τραγουδιού ολοκληρώνοντας έτσι την συνεργασία σας με τον τ.Πρόεδρο της Αγροτικής Τραπέζης!!!, τ.Υπουργό Εμπορικής ναυτιλίας και σημερινό επισκευαστή του ΟΛΠ, αλλά και εξουσιαστή του Πειραιά, με το Τρυφερό βλέμμα, το παραδοσιακό κότερο και τα οικολογικά του ενδιαφέροντα, κ.Γ.Ανωμερίτη. «Τα στερνά τιμούν τα πρώτα» κε Δήμαρχε Βασίλη Μιχαλολιάκο. Θα συνεχίσεις να το ξεχνάς; Αλλά να θυμάσαι και εσύ αλλά και όσοι συμπολίτες μας αναγνώσουν το σημερινό μου σημείωμα ότι: Όταν λειτουργήσει το Τραμ στον Πειραιά δεν θα μπορούμε να μπούμε ούτε και να βγούμε από την αγαπημένη μας πόλη.
Ας σκεφθούμε την εικόνα της διέλευσής των κεντρικών οδών του αδικημένου Πειραιά με το Ιερό τέρας ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ. Να τρίζουν πόρτες, παράθυρα και ολόκληρα κτίρια και να ακούμε το κελαίδισμα των τροχών. Ο διαμελισμένος Πειραιάς θα μετατραπεί σε μια πόλη καθημερινής οδικής τρομοκρατίας για τους πολίτες, ιδιαίτερα για τους ανήμπορους, τους γέροντες και θα γίνει ακατάλληλη για τα παιδιά αφού διακόπτονται δέκα πέντε (15) κόμβοι και είκοσι τέσσερις (24) διασταυρώσεις Λεωφορείων όπου θα διέρχεται το Τραίνο, χωρίς να υπολογίζουμε τις διασταυρώσεις που διακόπτονται μόνιμα από τα ανισόπεδα κράσπεδα του Σιδηροδρομικού τύπου γραμμών. Όσο για τις μονοδρομήσεις, εκεί ο Θεός «ας βάλει το χέρι του».
Ποιος λοιπόν είναι τόσο βλάκας να μην βλέπει αυτή την ολοφάνερη κατεργαριά αλλά και ποιος τόσο τυφλός που να λέει ότι δεν είδε τίποτα.Το Σύμπαν είναι πιθανόν να έχει όρια. Οι οικονομισάριοι ποτέ.Οι Πειραιώτες ενωμένοι και αποφασισμένοι δεν πρόκειται να επιτρέψουν ΤΡΑΜ και Παρκοεταιρίες στον Πειραιά.
[Και μετά αναρωτιώμαστε γιατί ο λαός έχει απαξιώσει τους πολιτικούς...]