17 Ιουν 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ !

           ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ! Επειδή, μας έχει κουράσει ή «γυμνή άποψη», δηλαδή η άποψη που χωρίς κόστος  για τον κομιστή της,  μεταθέτει την  εφαρμογή  της άποψης στους άλλους, αποφασίσαμε να βάλουμε μπροστά στις ευθύνες τους υποστηριχτές του τραμ, και τους παραδίδουμε το παρακάτω κείμενο υποστήριξης (να το συμπληρώσουν σε έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης του Ν 1599/86) την οποία να αποστείλουν με συστημένο στην αντίστοιχη Δ Ο Υ και στην Εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, και να το κοινοποιήσουν στο ΙΝΚΑ να ξέρουμε και εμείς πόσοι αποφασισμένοι υποστηρικτές του τραμ και της «σταθερής τροχιάς» υπάρχουν.
Ακολουθεί η Υπεύθυνη Δήλωση :



Υποστηρίζω συγκεκριμένα και πρακτικά το τραμ, για αυτό σας δηλώνω υπεύθυνα τα παρακάτω: 1ον ) Επιθυμώ να περάσει το τραμ από την οικία μου-την επιχείρησή μου, και 2ον ) επειδή είμαι διατεθειμένος θα πληρώσω αναλογικά με τους υπόλοιπους υποστηρικτές του τραμ τα 339.000.000 ευρώ, έλλειμμα της τότε ΤΡΑΜ ΑΕ, παρακαλώ, να μεταφέρετε το ποσό που αντιστοιχεί ως οφειλή μου στην εφορία. Σας επισυνάπτω φωτοτυπία της ταυτότητας και αντίγραφο της τελευταίας φορολογικής μου δήλωσης.-»