19 Ιαν 2016

η πόλη του Πειραιά θυσία στον βωμό του τραμ-τραίνου


 

    η πόλη του Πειραιά θυσία
στον βωμό του τραμ-τραίνου   
                                  

       Ο κ. Δήμαρχος δηλώνει κάθε φορά την αδυναμία του να στηρίξει το συμφέρον της πόλης του Πειραιά, απέναντι σε αυτούς που προώθησαν και προωθούν την έλευση του  συγκεκριμένου βαρέως τύπου τραμ-τραίνου.

       Τι έκανε ο κ. Δήμαρχος για να αποτρέψει την καταστροφή της πόλης μας λόγω της έλευσης του τραμ-τραίνου;

       Ποιες ήταν οι ενέργειες του για να προστατευθούν:
  • Οι αρχαιολογικοί θησαυροί του Πειραιά ;        
  • Η δομή και η λειτουργικότητά της πόλης ;
  • Το κυκλοφοριακό της σύστημα από τις άστοχες μονοδρομήσεις;
  • Η κατάργηση χιλιάδων νόμιμων θέσεων στάθμευσης ;  
  • Οι πολίτες από την ταλαιπωρία που θα επιδεινωθεί με την   ολοκλήρωση των έργων ;


Πού είναι οι μελέτες που υποσχέθηκαν στους Πειραιώτες    μαζί με τον πρώτο σε ψήφους εκλεγμένο Δημοτικό Σύμβουλο  κ. Μαρινάκη, όσον αφορά στην έλευση του τραμ-τραίνου «για να μας διευκολύνει και όχι για να μας ταλαιπωρήσει»;              

    Ας σταματήσει επιτέλους να μεμψιμοιρεί ότι δεν μπορεί 
      να κάνει τίποτα. 
    Ας σταματήσει να νίπτει τας χείρας του.
    Παλεύει μόνο για να επιταχυνθεί το έργο και ΜΕΤΑ !!!!! ΘΑ
     δει, ο κ. Δήμαρχος, πώς μπορεί να λειτουργήσει η πόλη !!!

     Αφού σας απασχολεί το κόστος κ.Δήμαρχε,
        Ας μιλήσουμε επί τέλους για το ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ
ΠΟΛΙΤΗ το τραμ-τραίνο και το οποίο πληρώνει με το κόψιμο της σύνταξής του και το κλείσιμο της επιχείρησής του.
        Όταν πολίτες κάτω από τα όρια τις φτώχιας συλλαμβάνονται και κατάσχονται τα σπίτια τους στο όνομα ενός «δημόσιου χρέους»,
        Όταν ετοιμάζονται να δώσουν για το αχρηστο τραμ-τραίνο
 και ΑΛΛΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ,                       
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ  δημόσιος διαχειριστικός έλεγχος για τα 339.000.000 ΕΛΛΕΙΜΜΑ της Τραμ ΑΕ.
    Παραθέτουμε από το Περιοδικό ΗΟΤDOCTEYXOS 39   7/11/2013 :  «Το 2010 τελευταία χρονιά λειτουργίας της ΤΡΑΜ ΑΕ, οι απώλειες από το καθαρό κεφάλαιο των 376 εκατ. €  ήταν περισσότερες από 202 εκατ. € και οι μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις της εταιρίας ανέρχονταν στα 137,2 εκατ. €. Τον Ιούνιο 2011 επί Παπακωνσταντίνου υπ. Οικ/κών και Ρέππα υπ. Μεταφορών η χρεωμένη ΤΡΑΜ ΑΕ απορροφήθηκε από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ. Σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ 17/6/2011: ’’τα χρέη των εταιριών που συγχωνεύονται, τα οποία περιέρχονται στην απορροφώσα εταιρία ΑΜΕΛ ΑΕ, αναλαμβάνονται από το Δημόσιο, διαγράφονται από τις οικονομικές καταστάσεις και μεταφέρονται στον κρατικό προϋπολογισμό’’. Επιπλέον, ’’μετά τη συγχώνευση το ελληνικό δημόσιο μέσω του υπ. Οικονομικών αναλαμβάνει το υπόλοιπο του υφιστάμενου οφειλόμενου τραπεζικού δανεισμού των εταιριών που συγχωνεύονται’’ ».
                   

        ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ 
        ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ κ. ΔΗΜΑΡΧΕ
                


                      Οι Πειραιώτες σας ψήφισαν
                    γιατί θέλουν μια δημοτική αρχή

                    για το συμφέρον του Πειραιά