ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
ΑΠΟ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΗ ΔΕΛΗΝΤΑΔΑΚΗ
ΛΟΓΩ
ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ
ΣΤΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜ
Το ΙΝΚΑ (και οι συνεργαζόμενες οργανώσεις) συμπαρίσταται και δηλώνει παρόν στον αγώνα
για την διατήρηση των ελεύθερων-κοινόχρηστων χώρων στα Βοτσαλάκια και
οπουδήποτε του ζητηθεί. Εννοείται ότι δεν επεμβαίνει στις κομματικές
αντιπαραθέσεις –πολλώ γε μάλλον στις εσωκομματικές διενέξεις- όμως δεν
μπορεί παρά να εκφράσει την θλίψη του
όταν η ένταξη ενός μέλλους του στις κινητοποιήσεις του ΙΝΚΑ θεωρείται «μιασματική», και μάλιστα
από πολιτικούς χώρους που διακηρύσσουν την «κινηματική λογική».
Για
παράδειγμα το ΙΝΚΑ, το 1997, σε συνεργασία με την ΣΕΑ (Συντονιστική Επιτροπή
Αγώνα), έδιωξε τις
παρασιτικές-αντισυνταγματικές παρκοεταιρείες και τα παρκόμετρά τους που είχαν ατυχώς τη συναίνεση πολλών κομμάτων. Τότε, από συγκεκριμένο πολιτικό χώρο που
διακήρυσσε και ομοίως την «κινηματική λογική», τα παρκόμετρα είχαν χαρακτηριστεί «οικολογικά» διότι δήθεν «θα έδιωχναν το ΙΧ αυτοκίνητο», και είχαν
ψηφιστεί στο Δημοτικό Συμβούλιο του Πειραιά και
από τον τότε δημοτικό σύμβουλο κύριο Λεωτσάκο. Μάλιστα η «Εποχή» είχε
δημοσιεύσει εκτεταμένο άρθρο υπέρ των παρκοεταιρειών και δεν δημοσίευσε
επιστολή με την αντίθετη άποψη των ΙΝΚΑ-ΣΕΑ.
Η
ιστορία επαναλήφθηκε κατά κάποιο τρόπο: Το μέλος του ΔΣ του ΙΝΚΑ και επικεφαλής
της Άμυνας Κατά του Τραμ, Μπάμπης Δεληνταδάκης αποκλείστηκε από την Κεντρική Εκλογική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ από το ψηφοδέλτιό του της Α΄ Πειραιά, κατόπιν εισήγησης της κυρίας
Καρακώστα ότι δήθεν ο Μπάμπης
Δεληνταδάκης «δεν έχει απήχηση στον Πειραιά λόγω της αντίθεσής του με το ΄΄οικολογικό΄΄ τραμ». Και αυτό παρά το γεγονός ότι η τοπική συνέλευση του ΣΥΡΙΖΑ της Α΄ Πειραιά
πρότεινε την υποψηφιότητά του.
Σκεφτείτε
ότι κάποιοι κατηγορούν όσους αγωνίζονται
για Ελεύθερα Βοτσαλάκια ότι δήθεν «υπονομεύουν την ανάπτυξη» όπως
κατηγορούν όσους αγωνίζονται κατά του
τραμ ότι δήθεν «υπονομεύουν την οικολογία και πριμοδοτούν τη χρήση του ΙΧ». Τα ιδεολογήματα σε κάθε περίπτωση
είναι εύκολα αλλά αποκαλύπτουν τα
συμφέροντα που κρύβονται.
Οι
απόψεις και τα επιχειρήματα της Άμυνας Κατά του Τραμ καθώς και οι εναλλακτικές
προτάσεις του για ελαφρότερο, έστω, τύπο τραμ βρίσκονται στη ιστοσελίδα της: amynakatatoytram.blogspot.com.
Εκεί βρίσκονται (μεταξύ άλλων) και τα στοιχεία και φωτογραφικό υλικό για τα κομμένα πεζοδρόμια και δέντρα, και για τα 259.000.000 ευρώ με το σχετικό δελτίο τύπου που ζητά Δημόσιο
Διαχειριστικό Έλεγχο.
Όμως
περισσότερη ακόμα σημασία έχει η
Δημοκρατική Ευαισθησία και η δυνατότητα να συνυπάρχουν σε πολικούς και κοινωνικούς χώρους οι διαφορετικές απόψεις και οι
υποστηρικτές τους χωρίς να αποκλείονται.
ΑΜΥΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜ